mandag den 6. februar 2012

aktiv lørdag



Der var en heftig aktivitet på kulturhus Bølgen i lørdags. Der var mange forskellige udstillere, med mange forskellige værker. For dem der trodsede kulden, var der masser at se på, billeder, illustrationer, smykker, tasker og glas mv.

Jeg selv havde valgt at satse på voksbilleder og sælerne, skulle jo prøve at begrænse det, for pladsen var trang. Men til trods for mangel på plads, så synes jeg, at jeg kom godt omkring med mine ting og en lille billede karrusel og en plakatsøjle, gjorde det muligt at vise et lille udsnit af mine mange malerier. Mange bedydede at de ville gå hjem og se på hjemmesiden, så det var helt sikkert en appetitvækker.

Det er et stort arbejde, at skulle lave sådan et dagsarrangement og det giver nogle fantastiske muligheder for at indgå nye alliancer, som kan bringe en videre til næste step.

Mit næste step, bliver nu fredagens arrangement i bussen, hvor der er fernisering på bus line 500S afgang Kokkedal st. kl. 10.30 - jeg er rigtig spændt på hvordan det spænder af. Håber der stiger nogle på jeg kender ;o)
Ha en dejlig uge
Sysser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar