lørdag den 25. februar 2012

Afsted det går

Så nærmer tiden sig hastigt for vores fælles bustur. Udflugten afgår fra Kokkedal St. på onsdag den 29. februar og kører af dejlige mange omveje mod Ørestaden og tilbage igen.
Det er naturligvis den kommende fernisering på buslinie 500S jeg tænker på og jeg ser frem til den med glæde og spænding. Håber at I er friske og hopper med på bussen. Det bliver helt sikkert en anderledes fernisering.
klik på linket her http://sysserscorner.dk/Invitation_ferni_230212_FINAL.pdf og se invitationen. Og se hvor du kan hoppe på bussen undervejs.
Jeg håber I vil dele linket flittigt med alle I kender, det vil i al fald være en stor hjælp for mig
hvis I vil.
Lørdagen her vil jeg bruge på, at få skabt lidt overblik over brochuremateriale som jeg skal bruge på onsdag.
God weekend og på gensyn onsdag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar