tirsdag den 18. marts 2014

Åh hvor længe...

Skal jeg dog vente, på at solen for alvor tager fat, så varmen  og lyset indtager atelieret, som blot står der og kalder.

Jeg er meget utålmodig nu efter at komme i gang i mit atelier. Jeg har klaret forårsrengøringen og lagt tuberne klar.  Tålmod er en dyd - men ikke en af mine.

Nu er det ikke sådan at jeg sidder med hænderne i skødet og venter, sådan er jeg nemlig ikke. Næhh ventetiden har jeg brugt på nogle praktiske opgaver, så som endelig at få lavet min hjemmeside færdig. Den kan nu ses på www.sysserscorner.dk enkel og indbydende synes jeg den er blevet, men hører gerne Jeres konstruktive kritik.

Også leret er blevet vendt nogle gange i ventetiden og jeg har lavet nogle meget spændende farveprøver, så snart kommer der også mere spræl i farveudbuddet på krukkerne. 



Tuschbilleder og stregtegninger er fundet frem og sat i pas partout og malerier er ferniseret - ja i det hele taget, så er der mange ting der er gjort færdige og nu er klar til at blive sendt på udstilling. Så nu mangler jeg vist bare at finde et sted eller to som kunne være interessante at udstille på.  Så igen, kender du nogle egnede steder, så giv mig lige et praj.


 
 
Sysser
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar