torsdag den 5. december 2013

Endelig skete det :D

Fantastisk som tiden suser af sted. Og må jo nok indrømme, at jeg mildest talt har været meget fraværende her på bloggen, men nu skal det altså være.

Livet kører jo videre og i fuld fart. Og når man som jeg breder sig over så mange interesser, ja så kan det knibe med at få kommunikeret ud hvor livet så suser hen.

Der er jo sket mangt og meget siden sidst. Noget af det mest væsentlige for mig er, at jeg har fået gang i mine foto igen. Har genopdagede glæden ved at se et fotografi  i en størrelse  der er værd at hænge op på væggen. Måske fordi jeg efterhånden er blevet lidt provokeret af, at billeder nu om stunder vises på en eller anden mobiltelefon, hvilket kan være hyggeligt nok, men altså ikke noget jeg kan falde i svime over.


Det betyder, at jeg har nogle fotografier ude at hænge. Du kan bla. nyde dem hos http://www.stenkilde.net/ i Odense og hos http://brille-mie.dk/ i Humlebæk og også i Humlebæk centret hos Tøj hos Ruben kan du se nogle skønne vinterbilleder.

Ellers er det keramikken der har haft min opmærksomhed og jeg har netop indgået forhandler aftale med Butik Quebec i Helsingør. Endnu har de ikke nogen hjemmeside, men du kan finde dem på Facebook https://www.facebook.com/photo.php?fbid=220247938154302&set=a.220247761487653.1073741833.215456331966796&type=1&Theater




Ja, det er blevet til lidt af hvert og lidt til enhver smag håber jeg.

Så selvom jeg nu har rundet et skarpt hjørne, så er jeg stadig i fuld vigør og vil virkelig lægge mig i selen og få fulgt op på opdateringerne.

Hold godt fast derude bag skærmen, der loves storm over landet ;)

Sysser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar