mandag den 31. december 2012

Årets sidste dag

Så kom da endelig årets sidste dag og jeg er igang med at gøre klar til et nyt år.

Er netop kommet hjem fra en dejlig juleferie i de norske fjelde fuld af glæde og ny inspiration.
Og nu er tiden kommet til at lade indtrykkene synke inden de kommer til udtryk via penslerne.

Vil dog også være særdeles ydmyg ved at skulle udtrykke den fantastiske natur, som jeg prøvede at indfange med kameraet, på lærredet.  Men hvem ved, måske et islæt af surrealisme tager broden af ydmygheden ;o))

Som sædvanligt skorter det ikke på ideer og der er nok at tage fat på. Men dagen i dag bliver som vanligt brugt til eftertanke, så der kan blive sat et ordentligt punktum for året der gik.

Dog vil jeg have penslerne i hånden og måske med et glas champagne i den anden hånd ;o) hvem ved, måske jeg alligevel får malet et nytårsbillede, som kan blive starten på et fantasisk 2013.

I ønskes Alle et godt nytår, pas godt på Jer selv og vær god ved hinanden.

Sysser

1 kommentar:

  1. også et rigtigt godt nytår til dig.
    nyd din tanker, pensel og det lille glas Champagne.
    Jeg håber, vi får set lidt mere til hinanden i året der kommer.

    SvarSlet