lørdag den 15. september 2012

Åbent værksted

Ikke det mest optimale vejr i går til mit lille projekt, men et halvtag og en lille pavillion skabte den fornødne læ.

Humlebæk Dagcenter holdt åbent hus for at præsenterer deres forskellige aktiviteter for kommende brugere af centret. Og i den forbindelse var deres drejeskive hentet op fra dybet og sat udenfor så de forbipassernede kunne få mulighed for at prøve deres evner som pottemager af.

Det var festligt og fornøjeligt må jeg sige. Og der var mange gode grin undervejs. Ingen tvivl om at det var en stor succes. Håbet er nu at det bringer mange nye "kunder" i butikken til dagcentret.
Jeg er glad for at jeg kunne bidrage med dette lille input og skulle muligheden byde sig igen, ja så er det ikke utænkeligt, at jeg siger ja igen ;o))


Håber dog så i givet fald, at det bliver en dag med sol, for var godt gennemkold efter dagens indsats på skiven.

Og så til noget helt andet som det så smukt hedder.

Udstillingen hos Brille-Mie er sat op og det er nu muligt at smugkigge inden der i starten af oktober bliver afholdt fernisering. Det er rigtigt dejligt, at se denne udstilling som indgår som en del af dekorationen af hvad der ellers er at finde i forretningen - ikke mindst brillerne ;o)  men også smykker er blevet hængt omkring halsen på sælerne. Det skaber en fin helhed og gør udstillingen til noget ganske unikt.

Så jeg håber at rigtigt mange af Jer lægger vejen forbi butikken på Humlebæk Strandvej 52.

Weekenden tror jeg bliver brugt til at slappe af og hente nye kræfter, men hvem ved, skal jo forbi atelieret og kunne jo hænde at man faldt over en pensel ;o))

God weekend til Jer alle

Sysser


Ingen kommentarer:

Send en kommentar