onsdag den 4. juli 2012

Hele paletten

Det siges at nye koste fejer bedst. Det gør sig måske - måske ikke - gældende for pensler også ;o)
Her er der i al fald fuld tryk på efter, nye pensler og nye farver tillige med en ordentlig stak lærreder fandt vej til atelieret.

Der er i al fald lagt op til en aktiv ferie  med pensler i hånden og jeg glæder mig. Andre rejser sydpå i ferien, selv tager jeg et smut i fantasiens verden. At den verden af og til bliver lidt surrealistisk er jo ingen hemmelighed. Egentligt synes jeg bare jeg afspejler den verden der er omkring mig. Der er jo mange surrealistiske input - Tag nu bare den røde regering, hvis blå striber er blevet så brede at ingen længere kan se den smukke røde farve ;o))

Der arbejdes stadig på billederne, men du skal da lige ha en forsmag. Sjovt nok er det grønt der præger dette billede, måske en lille rebel prøver at komme frem på banen *ggg*


Ha en smuk dag derude bag skærmen.
Sysser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar