torsdag den 19. april 2012

Forår


Indrømmet, der er noget med sæler der til stadighed kilder min inspiration. De får deres eget liv i min fantasi og måske det også var min fantasi der spillede mig et puds forleden aften - godt træt, på vej i seng. En seng der naturligvis deles med et par plysdyr, ja sæler naturligvis ;o)
Og bedst som jeg stod der for enden af sengen, faldt mit blik pludselig på mine to sæler, som på forunderlig vis havde fundet sammen, men jeg havde passet dagens pligter.
Kærlighed er for alle, ja selv for plyssæler - er det forår, så er det sgu forår ;o))
De keramiske sæler kan stadig beskuet på Strandvejen hos www.brille-mie.dk og der har heldigvis været rigtig mange, der har fundet tid til at lægge vejen forbi. Og tak for alle Jeres anerkendende bemærkninger, det luner sammen med den spæde forårssol ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar