onsdag den 4. januar 2012

Op med ærmerne..



Så er året i fuld gang igen og det er tid til at smøge ærmerne op. Der er mange slag der skal kæmpes i år.
Først og fremmest må jeg se at få lært mit nye kamera ordentligt at kende, så der kan komme nogle fornuftige billeder ud af det. Og det kræver tid og tålmodighed skulle jeg hilse at sige.
Og tiden kan jo bruges til mange andre ting også, så det kan være svært at koncentrere indsatsen om et enkelt punkt.
Men der var jo også lige de voksbilleder som skulle være færdige og det blev de, så nu venter jeg bare på officiel dato for, hvornår der bliver fernisering og hvornår de vil kunne ses for den brede offentlighed på buslinie 500S. Glæder mig i al fald rigtigt meget og håber at rigtigt mange får glæde af billederne der vil suse mellem Kokkedal St. og Ørestaden.
Også kunstlørdag på Bølgen i Ålsgårde er nu sat på skinner. Du kan hente programmet på min hjemmeside www.sysserscorner.dk eller du kan læse på www.boelgen.dk I al fald kan du allerede nu slå kryds i kalenderen ud for den 4.2.12 ml. kl. 13-17 ;o)
Du som så trofast følger min blog, du skal være den første til at se det seneste voksbillede ;o)
Håber du har fået en forrygende start på det nye år.
Sysser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar