søndag den 6. november 2011

Skudt igang



Så blev udstillingen på Humlebæk bibliotek skudt igang med fernisering i går.
Det blev en bevægende dag med deltagelse af mange mennesker som hver især repræsentere forskellige epoker af mit liv. Det var en sejrstur ned af Memorie Lane. Den gladeste dag nogensinde i mit liv og en dag med så megen anerkendelse, at jeg flere gange har måtte knibe mig i armen for at sikre mig, at jeg ikke drømmer.
Men en drøm af en fernisering og en drøm af en udstilling, der bestemt tåler at blive set. Og til Jer der var forhindret i at deltage i ferniseringen så kan I stadig nå at se udstillingen, som kan ses på Humlebæk bibliotek frem til den 19. november i bibliotekets åbningstid. Åbningstiderne fremgår af min hjemmeside www.sysserscorner.dk
Tusind tak for alle blomsterne, gaverne og alle de dejlige kort og kommentarer i min gæstebog.
knus
Sysser

1 kommentar:

  1. Skøn fernisering, alsidig som dig Sysser, jeg nød hvert sekund...

    SvarSlet